ΜαΪμουδο-τιγρο-κροκοδειλίσια Νέα!!

Σεπτεμβρίου 12, 2017

Πού πηγαμε , τι κάναμε;;;;;;;

• Άγγελος: πήγα στο άλλο σπίτι, στο σπίτι της γιαγιάς. Έπαιξα με τα νερά!!
    • Εμμανουέλα: πήγα σε μία βάπτιση την Κυριακή. Όταν είχαμε φτάσει, γιατί ήταν μακριά, στη Χαλκίδα, η βάπτιση είχε τελειώσει. Πήραμε κουφετάκια και σκάκι!!
    • Μαρία: πήγα βόλτες. Στις κούνιες είσαι την Εριέττα. Γυρίσαμε σπίτι και μόλις ξυπνήσαμε, πήγαμε μια βόλτα, για τα γυαλιά μου και πήγαμε με τα ξαδερφάκια μου, ο Αλέξης και η Βασιλικούλα και πήγαμε να φάμε!!
    • Δημήτρης Σ. : πήγα στο άλλο σπίτι, έκανα ποδήλατο, πήγα το Νικόλα στη θάλασσα, φάγαμε, ήρθε η μεγάλη κυρία, φάγαμε παγωτό!
  • Αναϊς: είχα πάει στην αγία Άννα και κοιμόμασταν σε μία τεράστια σκηνή, είχε και τουαλέτα και εγώ κοιμόμουν στον καναπέ. Και κάθε ημέρα ήμασταν στην πισίνα!!

• Ξένια: χτες ήρθε ο Αλέξανδρος και η νονά μου και ο νονός της αδερφής μου και μετά ο μπαμπάς έψησε και μετά φάγαμε και μετά φάγαμε γλυκό και μετά πήγαμε στην πισίνα!!
  • Γιώργος: πήγαμε με τη μαμά μου στην παραλίας και έκανα μπάνιο!
  • Εριέττα: χτες πήγα στον παππού και είχα ένα βήχα και πήρα από τον παππού ένα CD και το είδα όλο και μετά πήγα σπίτι και κοιμήθηκα!!
  • Δημήτρης Α.: χτες πήγα στη θάλασσα και κολύμπησα!!
  • Μιχάλης: πήγα μια βόλτα και μετά γύρισα σπίτι και ο πρωί ξυπνήσαμε , έφαγα ένα πρωινό!!
  • Φώτης: είχα πάει στην παραλία και με τη μαμά μου παίξαμε μπουγέλο, φτιάξαμε κάστρο στην άμμο και μετά πήγαμε σπίτι και φτιάξαμε μια συλλογή από κοχύλια!!
  • Δημήτρης Χ.: εγώ πήγα μαζί με τον μπαμπά μου κάπου και δεν ξέρω πού…
  • Αγγελική: έμεινα για πολλές μέρες σπίτι και πήγαμε λίγο στα ξαδερφάκια μου και παίξαμε!
  • Χρήστος: πήγα στο χωριό. Εκεί έχει το σχολείο που έπαιζε ο μπαμπάς μπάλα όταν ήταν μικρός!!
  • Ηλιάνα: η μαμά σήμερα ήταν άρρωστη. Φάγαμε και κοιμηθήκαμε..
  • Ραφαήλ: πήγαμε στη θάλασσα και κολυμπήσαμε και μετά βρήκαμε ψάρια και πήγαμε να φάμε φαγητό!!

καλό μεσημέρι!!!!!!!!!!

Το σαββατοκύριακο των Ιπποποτάμων!Χρόνια Πολλά, Γερά και Τυχερά!!